Makijaż permanentny wraca do łask

FOTO. Bess-Hamiti / pixabay

W ciągu ostatnich kilku lat techniki wykonywania makijażu permanentnego zmieniły się diametralnie. Teraz nie tworzy on karykaturalnego wręcz efektu maski, jest prawie niezauważalny, a jednak umiejętnie podkreśla brwi, oczy i usta. Dlatego nowa technika upiększania zyskuje coraz większe grono zwolenniczek.

Eksperci z branży beauty przyznają, że wiele kobiet wciąż nie może się przekonać do makijażu permanentnego, bo ciągnie się za nim jeszcze zła sława i jest on kojarzony przede wszystkim z karykaturalnym rysunkiem. Te, które jednak skorzystały już z nowoczesnych technik, doceniają to, że umiejętnie wykonany potrafi wręcz zdziałać cuda – koryguje niedoskonałości i podkreśla rysy twarzy.

Makijaż permanentny to doskonałe rozwiązanie dla pań, które nie mogą pozwolić sobie – zwłaszcza rano – na poświęcenie 15 minut na zrobienie zwykłego makijażu. Jest on także wygodny dla kobiet aktywnych, sportsmenek i tancerek, które nawet po intensywnym wysiłku chcą wyglądać dobrze.

70 proc. kobiet, które decydują się na makijaż permanentny. zaczynają od pigmentacji brwi. Eksperci podkreślają, że w ten sposób można zatuszować niedoskonałości i nadać im odpowiedni kształt.

Kobiety, które cenią sobie wygodę i oszczędność czasu, wolą zafundować sobie makijaż permanentny raz na kilka miesięcy, niż codziennie rano powtarzać tę samą czynność kredką lub eyelinerem. Umiejętne wykonanie kresek może spowodować wrażenie zagęszczenia rzęs, uniesienia kącików oczu, a nawet liftingu. Dzięki temu nasze spojrzenie nabiera wyrazu, co jest bardzo ważne zwłaszcza dla osób noszących okulary.

Efekt makijażu permanentnego utrzymuje się od 1,5 roku do 3 lat. Zabieg należy powtórzyć ok. 3–4 tygodni po pierwszej aplikacji w przypadku brwi czy kresek, zaś po około 1,5 roku trzeba się udać na odświeżenie. Trwałość zależy też m.in. od narażenia na promieniowanie UV, typu skóry czy od wieku – u kobiet starszych makijaż utrzymuje się znacznie dłużej.

Materiał wideo:

 

 

Źródło: AI Newseria

Komentarze

komentarzy

REKLAMA